Pages

tisdag 14 augusti 2012

Faceboka ... ett liv levs i den

Hej
Har uppdaterat min facebooksida och jädrar vilken fart det blev på kommentarerna. Det är knappt man hinner med att läsa dem. Och visst är det lite kul, med reggae-kærn och rastamössan, och de reaktioner de får.
  På något vis känner jag mig mitt i smeten, som om alla vill och måste hålla koll på mina infall och nycker. Nu var det ju inga sådana som gjorde att jag uppdaterade min facebooksida utan ren och skär affärsverksamhet. Sedan gillade jag inte min profilbild riktigt.
  I alla fall verkar det vara så man får de slöa, egentligen väldigt flitiga om man betänker hur mycket de är inne, facebookanvändare att vakna. Och det ska de väl?
  Timmen är sen och därför blir det här ett väldigt dåligt och splittrat inlägg. Det är lika bra att man går och lägger sig tills man har något vettigt att komma med.

Mæ råkes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar