Pages

torsdag 14 juni 2012

Snart… Bære så dæ veit


Allt är klart.
   Musiken är mastrad. Låter lyssningsmässigt fantastiskt. Har aldrig hört något liknande. Jag blir nästan rädd för att jag ska ha hört fel. Så bra låter det!
   Sedan beror det ju på om publiken gillar det de hör. Det är en helt annan sak. Publiken kan svika. Men jag har gjort det jag kan för att inte det tekniska ska fallera.
   Konvolut, boklett, lable är korrekturade.
   Fyra gånger har jag och min AD gått igenom layout och innehåll. Vi har minimerat antal fel. Något brukar alltid gömma sig alltför väl, men …
   Om drygt två veckor kommer 500 rykande färska exemplar av min bästa cd… hittills.
   Jag har gjort mitt yppersta.
   Bære så dæ veit …

2 kommentarer:

  1. hihi, har tjuvlyssnat, så himla braaaaaa, Grattis Lars!!!
    Gunsan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gunsan. Nu vårte je kaeaeaeaerut!

      Radera