Pages

söndag 13 oktober 2013

Jag har fått en förfrågan från stygga Lisa 5,7 km från mig


Sjuksköterskan Lisa, 5,7 km ifrån dig, har skickat en förfrågan. Bläddra nu.
Se bilder och chatta live med stygga kvinnor i ditt område. Ha kul. Klicka här.

Ännu ett erbjudande på Facebook.
   Stygga Lisa? Det låter spännande. Och härligt farligt. Kommer jag att mötas av en kvinna med piska i handen, klädd i tajt läder? Om det nu skulle bli något.
  Jiiihaa …! A catwoman. 5,7 km bort.
  Fast det är kanske inte riktigt min grej. Har aldrig varit. Men vad vet man. Kanske borde jag pröva? Jag har ju ett gammalt läderbälte undanstoppat någonstans. Ger Vuxenskolan några SM-kurser i höst …?
  Och hon är tålmodig, Lisa.
  I tre månader har hon väntat på att jag ska få arslet ur vagnen, gå in på sajten, kolla vad hon vill och reagera.
  Hon måste ha få att välja mellan, tänker jag.
  Är hon verkligen ute efter en gammal gubbe? På sextio år?
  Finns det ingen yngre, mera alert? Mera attraktiv? Som inte har ont i foten ibland? Som inte glömmer saker helt i onödan?
  Är det ingen fräschare som ställer upp? Kom igen nu grabbar!
 Med tanke på att det mest är kvinnor som flyr Jämtland, borde det stå män i kö.
  Är det något skumt med Lisa? Är hon lesbisk och alltså fejkat hetero? Eller hör jag piskan som viner alltför hårt över min nakna rygg. Aj!
  Jag undrar vem som mätt upp sträckan. Femtusensjuhundra meter.
  Är det den maximala sträckan för Lisa? Har hon angivit i sökkriterierna att den hon söker inte ska finnas längre än 5,7 km bort? Om man bor sex kilometer bort, då är det kört.
  Men hon kanske är väldigt kräsen. Hon kanske spanat in mig och en gång för alla bestämt sig. Det är Lars jag vill ha!
  Och jag som ännu inte reagerat. Fy på dig Lars. Men kan hon inte ringa. Det kan inte finnas så många exakt 5,7 km från henne med mitt namn. Alltså är det bara för henne att kolla upp vem som heter Lars Persson och bor exakt 5, 7 km från henne, gå in på Eniro eller Hitta.se och konstatera vilket telefonnummer jag har.
  Jag väntar på telefonsamtalet. Från Lisa.
  Stygga(!) Lisa. Jiihaaa…!

  Mæ råkes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar